Drake – Hate Sleeping Alone

Drake – Hate Sleeping Alone

584
33
SHARE

One of the missing tracks out of “Take Care” recently surfaced, along with The Ride. This will be an iTunes bonus track on Take Care. The beat is very similar to “Free Spirit”

  • Bigtonypetie

    great song

  • Notlieing

    i have a huge weiner

    • Mr Nobody12

      disgusting

  • Drakeiseverything

    its the best song ever but its similar with CLUB PARADISE ;))

  • drake4ever

    similar with club paradise… ooh yeah! take care november 15! for the niggas! 

  • Randiparty28

    man drake speaks the truth!!!!

    • Solution

      He’s the truth..ppl always haten on him tho

  • everybody get up and go cop TAKECARE hes’ the illest ever #takecare 11-15-11

  • Andrew Spanos

    yo drizzy you went fuckin in on this bitch. holla at chaboi someday

  • Ovoxoatf

    take care came out today

  • I love drake <3 ;)

  • CHASE

     I LIKE THE ALBUM  BUT I WANT  HATE SLEEPING ALONE,MOTTO, GET LONELY AND CLUB PARADISE… SO I WAS A LIL TIGHT WHEN I DIDNT GET IT .. PLUS I WAS IN THE STORE ASKIN A MILLION TIMES IF THEY WAS SURE THAT THIS WAS THE DLX…LOLOL

    • Linda Aneke

      me too i thought they cheated me 

    • Guest

      lol that’s how i was

  • Cassandra Brinkley

    havent heared it yet but im gone see lol

  • Wptwixtor

    If this song was a pancake, it would be a good pancake. ;)

  • Lmcneal97

    hate sleepin alone  = best song ever 
    #teamDRIZZY

  • Kenyakeys1

    Loving this drake u is a gift no matter what you make it’s always a hit

  • Lyricashford

    Drake is sick ‘af. <3

  • Kianaaaax7

    sooo in love with Drake<333

  • Qaqa

    i love u drake hugs and kiss jaja

  • CURTIS AKA SLUPE

     yo this curti aka slupe

  • James Garner15

    Drake That Stuff  Boii

    • DeAnn Gabriel

      shutup

  • Damon Kristin

    yes is cut but i like lil wany ok

  • crystal

    i love you drake drizzy diz crystal

  • Kristindamon

    like omg dum day not have fun to day what to do now ?

  • DeAnn Gabriel

    drizzy drake is now on my tit

  • DAT GIRL BOSSY AF

    i likee listing to dis in skool

  • Angela jaramillo

    angiie -n- …………….?

    emily -n- sabas <3

    :)(;

    • emily salinas

      AWWWWE how cute c’:

  • Savec002

    what is the new drake song
     

  • t’f like hop of my man , he’s miness juss to let yall groupiess kno that . iiLOVEE YOU BABY <3